Verzendbeleid

Verzendbeleid – LaBelleza

1. Verzendgebied

LaBelleza verzendt bestellingen naar België en Nederland. Indien wij in de toekomst naar andere landen verzenden, wordt dit duidelijk vermeld in de webshop.

2. Verwerking van bestellingen

Bestellingen worden verwerkt zodra de betaling succesvol is afgerond. Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1–3 werkdagen te verwerken en te verzenden, tenzij anders aangegeven bij het product.

3. Levertijd

De gemiddelde levertijd bedraagt:

  • België: 2–5 werkdagen

  • Nederland: 2–5 werkdagen

Levertijden zijn indicatief en kunnen afwijken door drukte bij vervoerders, feestdagen of onvoorziene omstandigheden.

4. Verzendkosten

De verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen voordat de bestelling definitief wordt geplaatst. Eventuele acties met gratis verzending worden eveneens duidelijk vermeld.

5. Verzendpartners

LaBelleza werkt samen met betrouwbare verzendpartners om jouw bestelling zo snel en veilig mogelijk te leveren. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je indien beschikbaar een verzendbevestiging met trackinginformatie.

6. Verkeerd adres

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om correcte adresgegevens door te geven. LaBelleza is niet aansprakelijk voor vertragingen of het niet aankomen van bestellingen als gevolg van een onjuist opgegeven adres.

7. Niet-afgehaalde of geweigerde zendingen

Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald of wordt geweigerd en retour komt naar LaBelleza, behouden wij ons het recht voor om de verzendkosten in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.

8. Beschadigde of verloren zendingen

Is jouw bestelling beschadigd aangekomen of niet ontvangen? Neem dan binnen 48 uur na ontvangst (of bij niet-ontvangst zo snel mogelijk) contact met ons op via e-mail, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

9. Contact

Voor vragen over verzending kun je contact opnemen via:
📧 Bjarnevolders@gmail.com